nog 7 weken - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu nog 7 weken - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

nog 7 weken

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, College Downs

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer, met nog 49 dagen/ 7 weken te gaan tot 'christmas break'. Alles gaat nog steeds goed, of nou ja iig met mij :) Het wordt hier langzamerhand ook wat frisser maar het zonnetje schijnt nog steeds. Na de regionals afgelopen weekend gaan we nu op weg naar ons laatste toernooi. Dat is tijdens halloween, 31 oktober en 1 november. School gaat prima, ik heb mn ritme wel een beetje gevonden wat dat betreft. Papa had me 2 weken geleden een doosje met chocola en koekjes gestuurd, ongelooflijk hoe blij je kan zijn met wat nederlands eten haha. Dat was t wel zo'n beetje voor nu, ik ga weer verder met gossip girl en over een half uurtje ga ik wat leuke dingen doen met Emily :) Liefs Fleur

• 21 Oktober 2014 - 00:31

Papa:

Zé Fleur,
    Zeven weken. Zo voorbij.
    Zal ik nog wat chocolade sturen?
    Zinterklaas mag nog wel maar niet meer met zwarte piet hier in Nederland.
    Zwarte piet mag niet meer zwart zijn.
    Zusjes, kusjes

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014