nog 7 weken - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu nog 7 weken - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

nog 7 weken

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, College Downs

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer, met nog 49 dagen/ 7 weken te gaan tot 'christmas break'. Alles gaat nog steeds goed, of nou ja iig met mij :) Het wordt hier langzamerhand ook wat frisser maar het zonnetje schijnt nog steeds. Na de regionals afgelopen weekend gaan we nu op weg naar ons laatste toernooi. Dat is tijdens halloween, 31 oktober en 1 november. School gaat prima, ik heb mn ritme wel een beetje gevonden wat dat betreft. Papa had me 2 weken geleden een doosje met chocola en koekjes gestuurd, ongelooflijk hoe blij je kan zijn met wat nederlands eten haha. Dat was t wel zo'n beetje voor nu, ik ga weer verder met gossip girl en over een half uurtje ga ik wat leuke dingen doen met Emily :) Liefs Fleur

  • 21 Oktober 2014 - 00:31

    Papa:

    Zé Fleur,
    Zeven weken. Zo voorbij.
    Zal ik nog wat chocolade sturen?
    Zinterklaas mag nog wel maar niet meer met zwarte piet hier in Nederland.
    Zwarte piet mag niet meer zwart zijn.
    Zusjes, kusjes
    Zappa, papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, College Downs

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 1715
Totaal aantal bezoekers 5446

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: