tournament - Reisverslag uit Poplar Tent, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu tournament - Reisverslag uit Poplar Tent, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

tournament

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Poplar Tent

heee allemaal,
Ik heb al een tijdje niks geschreven maar hier ben ik weer, ik leef nog :)
Alles gaat goed! Ik raak al wat meer gewend aan de dingen op school en begin mijn weg er in te vinden.
We zijn nu op weg naar Wake forest voor een toernooi, het is ongeveer een uur rijden. Morgen, zaterdag en zondag zullen we een aantal singles en dubbels spelen, dit keer zijn het 'schema's' dus er valt wat te winnen! Ik sta steeds iets beter te spelen hopelijk speel ik komend weekend ook lekker.
Kwar sociaal leven is t ook allemaal druk, ik leer erg veel mensen kennen in een korte tijd maar dat is erg leuk :) Ik ken ondertussen de helft van de jongens van het 'football' team en dat is best een prestatie aangezien het hele football team bestaat uit +/- 100 jongens haha :) Het zijn me een paar persoonlijkheden bij elkaar haha, erg grappig. We zijn ondertussen halverwege op onze weg naar wake forest, ik laat jullie weten hoe het is gegaan!
Liefs Fleur

  • 03 Oktober 2014 - 18:05

    Bob:

    Goed bezig Fleur.
    100 footballplayers leren kennen: makkie.
    Veel plezier en zet 'm op zaterdag en zondag.
    Dikke kus. Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Poplar Tent

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 5450

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: