update :) - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu update :) - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

update :)

Blijf op de hoogte en volg Fleur

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, College Downs

heee allemaal,
Ik had een verzoekje van melissa om weer eens wat van me te laten horen hihi dus hier ben ik weer.
Afgelopen week ben ik behoorlijk druk geweest dus dat is mijn excuus ;)
Morgen beginnen de trainingen en we beginnen met yoga om 7 uur, lekker vroeg. Ik heb afgelopen week best wel wat nieuwe mensen ontmoet en leuke dingen gedaan. De leraren zijn ook gelijk behoorlijk enthousiast met huiswerk enzo dus gelijk aan de bak.
College algebra is mijn wiskunde klas en dat is behoorlijk pittig aangezien het veel wiskunde b is. Ik ga me inschrijven voor een tutor dus hulp is onderweg. Gister ook mn eerste feestje gehad in het huis van een paar tennis jongens was erg gezellig!
Alles gaat goed met mij verder alleen nogal veel muggenbulten te incasseren...
En speciaal voor Roché: ik was met vlag en wimpel geslaagd voor de 'beep test' dus geen 'breakfast club' (vrijdag ochtend hardlopen) voor mij op vrijdag morgen, gelukkig.
Ik schrijf jullie snel weer!

  • 25 Augustus 2014 - 07:53

    Roché:

    Na een feestje is 'the breakfast-club' ook niet ideaal! Lekker dat je die beeper gehaald hebt. Ben benieuwd naar de yoga en naar de trainingen.

    Groeten

  • 25 Augustus 2014 - 10:14

    Lianne:

    Leuk Fleur je eerste feestje!
    Komende week 1e week volle bak, succes!

  • 28 Augustus 2014 - 21:55

    Edel:

    Hi Fleur, I hope you are having a great time and that you are settling in well. Great that you got a new bike. Awesome! Claire started back at school now in group 4. Getting bigger each day. So much fun. Do they have hagelsag there? Is the food nice?? Food and cakes are so important. Haha. Lots of Edelx

  • 02 September 2014 - 13:09

    Bas:

    Bikkel hoor der eerste feestje!! hoe bevallen de Amerikaanse mannen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, College Downs

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 5448

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: