drukdrukdruk - Reisverslag uit Rockwell Park, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu drukdrukdruk - Reisverslag uit Rockwell Park, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 September 2014 | Verenigde Staten, Rockwell Park

heee allemaal,
zoals mijn titel zegt ben ik erg druk haha dus sorry dat ik jullie niet wat vaker wat kan schrijven misschien later. Alles gaat opzich goed, tennis gedeelte gaat nog niet helemaal naar wens, waarschijnlijk ff wennen aan het hardcourt en de hitte... ik hoop dat ik snel wat lekkerder sta te spelen want de 12e en 13e hebben we een toernooitje hier. Ik kan goed opschieten met een jongen uit het 'guys tennisteam' (Josh(ua)) dus we doen veel samen, via hem heb ik nog veel meer mensen leren kennen o.a. Aaron. Het was lang geleden dat ik zoveel heb gelachen om/met iemand hij heeft super leuke humor ;) Afgelopen maandag was het labor day en dat betekend vrij van school! :) Aaron heeft een bootje bij het meer (een half uur hier vandaan) dus Josh en ik gingen met hem mee maandag, vanaf het punt waar wij hadden afgesproken vaarden we naar een andere plek om nog meer mensen op te pikken. Ze hadden een 'tube' en een 'knee board' voor achter de boot het was echt 'awesome' haha. Het weer is 'goed' veel zon en erg warm, vandaag de 2e regenbui gehad. Ik ben hard aan t werk voor school dus ik ga weer verder! schrijf jullie snel weer! liefs fleur