drukdrukdruk - Reisverslag uit Rockwell Park, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu drukdrukdruk - Reisverslag uit Rockwell Park, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 September 2014 | Verenigde Staten, Rockwell Park

heee allemaal,
zoals mijn titel zegt ben ik erg druk haha dus sorry dat ik jullie niet wat vaker wat kan schrijven misschien later. Alles gaat opzich goed, tennis gedeelte gaat nog niet helemaal naar wens, waarschijnlijk ff wennen aan het hardcourt en de hitte... ik hoop dat ik snel wat lekkerder sta te spelen want de 12e en 13e hebben we een toernooitje hier. Ik kan goed opschieten met een jongen uit het 'guys tennisteam' (Josh(ua)) dus we doen veel samen, via hem heb ik nog veel meer mensen leren kennen o.a. Aaron. Het was lang geleden dat ik zoveel heb gelachen om/met iemand hij heeft super leuke humor ;) Afgelopen maandag was het labor day en dat betekend vrij van school! :) Aaron heeft een bootje bij het meer (een half uur hier vandaan) dus Josh en ik gingen met hem mee maandag, vanaf het punt waar wij hadden afgesproken vaarden we naar een andere plek om nog meer mensen op te pikken. Ze hadden een 'tube' en een 'knee board' voor achter de boot het was echt 'awesome' haha. Het weer is 'goed' veel zon en erg warm, vandaag de 2e regenbui gehad. Ik ben hard aan t werk voor school dus ik ga weer verder! schrijf jullie snel weer! liefs fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Rockwell Park

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 5444

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: