hoihoi - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu hoihoi - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

hoihoi

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 September 2014 | Verenigde Staten, College Downs

hoi allemaal,
Hier weer een korte update..
Het gaat goed met mij, ik heb nu een heerlijk weekendje vrij, wel met wat huiswerk natuurlijk maar dat is niet zo erg ;)
Afgelopen weekend hadden we een 'toernooi', wedstrijden spelen tegen andere universiteiten/teams. We hebben het erg goed gedaan, bijna alles gewonnen :) Ik begin ook eindelijk wat beter te spelen, t voelt goed.
Het is nog steeds warm hier, met af en toe dagen van 20 graden tussendoor is het meestal 27 graden.
Over een paar weken (begin oktober) hebben we weer een toernooitje, dit keer in Wake Forest. Komende zondag ga ik waarschijnlijk met 2 van mij 'NARP' vrienden (Non Athletic Regular Person haha) naar een pretpark in de buurt met halloween thema, ik heb er zin in!
Ik schrijf jullie binnenkort weer!
liefs Fleur

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014