hoihoi - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu hoihoi - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

hoihoi

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 September 2014 | Verenigde Staten, College Downs

hoi allemaal,
Hier weer een korte update..
Het gaat goed met mij, ik heb nu een heerlijk weekendje vrij, wel met wat huiswerk natuurlijk maar dat is niet zo erg ;)
Afgelopen weekend hadden we een 'toernooi', wedstrijden spelen tegen andere universiteiten/teams. We hebben het erg goed gedaan, bijna alles gewonnen :) Ik begin ook eindelijk wat beter te spelen, t voelt goed.
Het is nog steeds warm hier, met af en toe dagen van 20 graden tussendoor is het meestal 27 graden.
Over een paar weken (begin oktober) hebben we weer een toernooitje, dit keer in Wake Forest. Komende zondag ga ik waarschijnlijk met 2 van mij 'NARP' vrienden (Non Athletic Regular Person haha) naar een pretpark in de buurt met halloween thema, ik heb er zin in!
Ik schrijf jullie binnenkort weer!
liefs Fleur

  • 20 September 2014 - 15:45

    Papa:

    Dikke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, College Downs

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 5439

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: