in de dorms! - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu in de dorms! - Reisverslag uit College Downs, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

in de dorms!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, College Downs

hallo allemaal,
vandaag was het 'moving day' dus iedereen kwam terug op campus of was nieuw en al hun spullen aan het verhuizen...
Ik was benieuwd wie mijn roommate zou zijn dus Jesse en ik gingen met mijn koffers naar de 6e verdieping van Sanford hall, kamer 602. Overal op de deur hingen kaartjes met namen en toen we bij mijn kamer aan kwamen zagen we alleen mijn naam staan.. Jesse zei: I think you've just won the lottery! you'll probably have the room all by yourself, that's awesome. Ik weet eigenlijk niet of ik er blij mee ben want ik ben een van de enige in de dorms zonder roommate maarja wel meer ruimte ;)
Tot nu toe zijn al mn 'teammates' erg leuk, ik heb de laatste dagen veel tijd doorgebracht in t appartement waar Sierra, Lisa, Victoria (uit mijn team) en Emily wonen het was super gezellig. Ik heb ook een fiets gekocht bij wallmart haha.
Ik schrijf jullie snel weer!
liefs Fleur

  • 16 Augustus 2014 - 16:30

    Bob:

    Klinkt goed Fleur.
    Hele kamer alleen lijkt mij wel lekker.
    Stuur je binnenkort een foto van jouw team?
    Dikke kus. Papa

  • 16 Augustus 2014 - 18:55

    Margreet:

    Ha die Fleur,

    Zo leuk om al je belevenissen te lezen. Een fiets bij Wallmart, geweldig!
    Zet m op meissie, we denken aan je!

    Liefs van tante Margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, College Downs

Amerika

-

Recente Reisverslagen:

19 Oktober 2014

nog 7 weken

02 Oktober 2014

tournament

19 September 2014

hoihoi

03 September 2014

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 5427

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 20 Mei 2018

Amerika

Landen bezocht: