beetje laat - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu beetje laat - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

beetje laat

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Charlotte

hallo allemaal,
ik had eigenlijk gister nog het tweede deel van mijn reis willen 'updaten' maar dat is eventjes niet gelukt.
de vliegreis van Atlanta naar Charlotte verliep goed, we zaten maar 40 minuten in de lucht dus het was best 'dichtbij'. Op het vliegveld was ik op mijn bagage aan het wachten en toen kwam Jesse naar me toe. De bagage was er vrij snel dus toen konden we gaan. Het was hier toen rond 7 uur maar voor mij was het al rond 1 uur (!).
Ik had behoorlijk veel honger aangezien ik sinds 5 uur onze tijd eigenlijk niks meer gegeten had. We zouden vlak bij de campus gaan eten en een meisje uit mijn team Sierra (een transfer, dus zij is van school veranderd) zou ons daar ontmoeten. Het was erg gezellig.
Op Atlanta was ik er achter gekomen dat ze hier andere stopcontacten hebben.. Top, daar had ik niet op gerekend dus na het eten naar 'target' een soort wallmart om een nieuwe stekker te kopen. daarna wilde ik heeel graag slapen, 22 uur was ik al wakker dus Jesse bracht mij naar het hotel. Super mooi en luxe, inclusief ontbijt. Bij het ontbijt hier kan je al beginnen met een hamburger, een muffin en een wafel die je zelf vers mag maken. Dat heb ik toch maar niet gedaan.. 2 bruine boterhammetjes met jam, want hagelslag zal er voorlopig wel niet in zitten voor mij ;)
Vandaag een nieuwe dag, proberen een Amerikaanse bankpas te regelen!
Liefs Fleur

• 13 Augustus 2014 - 22:41

Papa:

Goed bezig Fleur.
    "een dikke of een kleine kus..........
    groetjes

• 14 Juli 2015 - 21:30