Het is bijna zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Fleur Holtkamp - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Augustus 2014 | Nederland, Schiphol

Hee allemaal,

Morgenochtend is het zover!
Mijn koffers zijn ingepakt, mijn paspoort ligt klaar en ik heb alles natuurlijk tot in de puntjes voorbereid haha.
Ik hoop dat de reis goed verloopt het gaat in ieder geval een lange dag worden aangezien ik 6 uur terug in de tijd vlieg.
Ik vlieg van Schiphol naar Atlanta (waar ik 5 uur(!) moet wachten) en dan door naar Charlotte. Daar zal ik worden opgehaald door Jesse de assistent coach. Ik zal jullie natuurlijk ook een uitgebreide beschrijving geven van mijn vliegreis in de business class hihi :)

Afgelopen zaterdag was er een 'suprise afscheids feestje' voor mij georganiseerd en afgezien van het feit dat ik niet zo heel erg van verassingen hou was het heel erg gezellig en ben ik jullie stiekem toch wel dankbaar ;) Iedereen bedankt voor de lieve cadeautjes en de gelukwensen, ik ga jullie missen!

Liefs Fleur

drukdrukdruk

24 Augustus 2014

update :)
Fleur

Hoi allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik 12 augustus naar Amerika en via deze blog ga ik mijn best doen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden! Groetjes Fleur

Actief sinds 29 Juli 2014